söndag 21 oktober 2012

Så trillar 10-öringen ner

Gått och väntat på huvudvärken från helvetet ett par dagar nu.
Inget har hänt...

Sen tänker jag tillbaka,
när var det egentligen den dök upp.
Dag fem-sex ungefär.
Borde ju inte ha att göra med tabletterna för magen när det dröjde så länge.

Vart kom den ifrån då?
Vad förändrades?

Neulasta hände...
Sprutan som ska boosta mina blodkroppar.
Sprutan som ska stärka immunförsvaret.

Neulasta tog jag dag fyra, huvudvärken dök sedan upp som ett sktuvstäd på posten.

Idag är det dags igen och efter att ha kommit fram till ovanstående, så är jag inte superpeppad.

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

2 kommentarer:

  1. Usch, jag håller tummarna för att helveteshuvudvärken inte blir fullt lika helvetisk den här gången!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt väl såhär långt. Ditt tumhållande verkar hjälpa. :-)

      Radera