onsdag 3 oktober 2012

Äckeltussar

Som på beställning efter gårdagens inlägg, så har det börjat släppa hår...
Och trots att jag klippt ner det och att det inte är mer än en cm eller så, så finner jag det högst olustigt.

Blir att be mannen trimma ner det helt i kväll så kan man väl "damma" bort resten allt eftersom.

Hoppas det dröjer ett tag innan ögonbrynen släpper, för dom gör så mycket för ansiktet och det här med att måla dit dom själv vet jag inte om det är min grej, men vi får väl se.

Från det ena, till något helt annat, målat lite i hallen igår och idag, kärlek är temat och såhär blev det.

Motiven är lånade ur Jenny Kempes bok "Förälskad"

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

2 kommentarer:

  1. Mitt hår lossnade precis 2 veckor efter första FEC-behandlingen, sedan dröjde det ganska länge innan det blev märkbart på ögonbryn och fransar - tror det var runt första Taxoterrebehandlingen som jag började fylla i brynen, men sen försvann de helt och jag målade dit dem för att få någon form på ansiktet.

    Olustigt med hårtussar, men du grejjer det!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är precis två veckor sedan för mig idag också... :)
      Har trimmat bort allt själv efter bästa förmåga då jag inte kunde låta bli att sitta och rycka loss tussarna.

      Radera