söndag 28 oktober 2012

Alla dessa känslor

Igår var det en märklig dag.

Gick omkring med egentligen alla känslor i kroppen på en och samma gång.

Börjar känna mig riktigt "normal" nu.
Inte lika trött, inte lika mkt värk, känner mig inte lika sjuk.
Det som händer då är att jag vill göra en massa saker, saker som jag inte kunnat eller orkat.

Problemet är att trots att jag nu känner mig hyffsat återställd, så går det snabbt upp för mig när jag ger mig på något att det mest bara är en känsla.

Så gårdagen...
Glad och full av enegi, peppad på att förändra världen, får backa då orken inte finns i längden och besvikelsen och ett pissigt humör levereras som ett brev på posten.

Slutar med att jag blir rastlös och bitter men ändå glad över att jag på ett sätt mår så mkt bättre...

Så gårdagen var frustrerande, fruktansvärt frustrerande...
Hoppas på en mindre känslomässig dag idag för alla närvarandes skull...

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar