lördag 6 oktober 2012

Knöligt värre

Att nyligt fått diagnos cancer och sen hitta en knöl på foten, gör att det klumpas i magen.

Så ja, jag erkänner, jag tog till Google och hittade en bild på precis hur min fot ser ut.

Lånad bild

















Det heter Ganglion och som jag förstår det, så läker jag ledvätska.
Läste på lite och det var väl ingen direkt fara, men om det blev rött, varmt eller på annat sätt besvärande så skulle man kontakta sjukvården.

Kommer visa upp foten när jag åker ner till Umeå på onsdag, men jag är rätt övertygade om att det är just ganglion och ingen mystiskt placerad tumör.

Men som sagt, igår kväll när jag hittade den, så hann jag tänka både det ena och det andra, misstänker att det är så det kommer att vara ett tag framöver...

Skitcancer!

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar