onsdag 31 oktober 2012

Nedräkning

Mår toppen!

Så nu har jag fem dagar på mig att göra allt det där som jag inte orkat
de senaste två veckorna.

Alla säger vila... vila... vila...

Ja jag vet, men jag orkar inte vila hur mycket som helst.
Och varför ska jag vila när jag känner att orken till annat finns?

Fast ok, jag erkänner, allt jag gör tar dubbelt så lång tid som i vanliga fall.
Kroppen är inte riktigt med och allt kräver en extra tanke.

Mår fantastiskt!

Känner ett sug av att komma ikapp med livet som fått ligga på is ett tag.
Vet bara inte vart jag ska börja.

Prioriterar annars än förut och börjar med det som känns roligt att göra,
allt det tråkiga kan vänta.

Fem dagar kvar till sista FEC behandlingen,
ska bli så skönt att slippa den där äckelpäckelrödafecpåsen...

Känns underbart!

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar