tisdag 2 oktober 2012

Hårresan(de)



Dom har sagt till mig att med den behandling jag får, så kommer jag att tappa håret.
Dom har sagt till mig att det sker normalt sett mellan två-tre veckor efter första behandlingen.

Sjukt nog, så går jag nu och väntar. Men jag vet inte på vad egentligen.
Faller det bara av allt på en gång?
Över en natt?
Eller sker det successivt?

Känner jag när det är på gång?

Har haft myror i hårbotten egentligen sen några dagar efter behandlingen, men jag vet inte om det har något med saken att göra.

Tänk om det INTE faller av, tänk om behandlingen helt enkelt inte lyckas ta kål på mina hårceller?
Tänk om jag rakade bort håret i onödan.

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

2 kommentarer:

  1. Vill bara ge mig till känna att jag hittat din blogg. Har själv gått igenom allt det du gör. För 7 ½ år sen. Kram Katrine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen hit! Hur mår du idag? Om man får fråga...

      Radera