onsdag 17 oktober 2012

Borta bra, hemma bäst

Känner mig som en vinnare när jag landar i soffan hemma.
Behandling nummer två av FEC avklarad, bara en kvar av den.

Nu väntar ett par dagar nerbankad i skorna, vilse i dimman och pannkakan,
för den delen också.
Men det ska gå bra.

Fick göra ett brejk i behandlingen då jag fick ont i huvudet,
känns inte kul att huvudvärken kommer redan.
Men efter en kort paus och en alvedon, så lugnade det ner sig.
Hoppas så innerligt att jag slipper ha den där dundrande värken denna gång.

Annars gick allt bra...

Känner att jag redan börjar vara lite dåsig i huvudet, blir en tidig kväll och
förhoppningsvis lyckas jag sova mkt imorgon.

Nu kom barnen hem också och jag ska kramas, massor.

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

2 kommentarer:

  1. Härligt att du fått din behandling och är tillbaka hemma. Vila, peppa och sköt om dig - Du grejjar detta! Kram C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner mig så mkt mer positiv redan nu... Men det var ju först dagen efter behandling jag rasade sist... Så den som lever får se. Kram!

      Radera