torsdag 18 oktober 2012

Fec2 dag 1

Kämpar inte emot,
sover när jag känner att jag behöver.
Äter och dricker det som slinker ner.

Håller mig på benen,
men inte längre än jag orkar.

Känner så här långt en stor skillnad
i jämförelse med första vändan.
Klagar inte.
Hoppas bara det håller i sig.

Det jag känner av mest är att hjärnan
tycks gå i slowmotion och
mycket ljud och hastiga rörelser är
påfrestande.

Ja lever, mår bra och kommer vinna även
denna rond.

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

2 kommentarer:

  1. Självklart !!! snart dax för firandet nr 2 har du funderat ut vad du ska fira med denna gång ;D <3 <3 <3 /Ulle

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lutar nog åt O´learys även denna gång, ungarna gillar verkligen att gå dit. Men vi får se, ett par dagar kvar... :) Hittar kanske på något annat.

      Radera