torsdag 6 september 2012

Röntgen om en vecka

Då kom kallelsen till röntgen, känns bra att det gick fort.
Gruvar mig däremot över det faktum att jag måste dricka kontrastvätska.
Har nog inte hört ett gott ord om det eländet men ner ska det i alla fall.
Om en vecka smäller det så får komma på en plan innan dess hur jag ska få ner skiten.

Nu var det bara kallelsen till första cellgiftsbehandlingen kvar och hade den inte dykt upp inom en vecka, så skulle jag ringa på mottagningen.

Har för övrigt bestämt att när kallelsen kommer, då ryker håret.
Vill göra bort det innan, men måste medge att det känns lite gruvsamt nu när jag ändå kämpat för att spara ut det.
Fast jag trivs ju så bra i riktigt kort, så det ordnar sig.

I övrigt så känner jag mig stabilare nu än imorse, får hoppas att det håller i sig.

1 kommentar:

  1. håll för näsan och drick så slipper du smaken de gjorde jag och fick i mig de, sen måste man ju få ha något med mycket smak att iaf slicka på så smaken försvinner det ville jag ha när jag var där,du är så stark och känner du att du måste kasta något välj något tåligt, tänker på dig kram <3<3<3

    SvaraRadera