tisdag 25 september 2012

Dag 6 efter FEC

Inte tagit något för magen idag och det har faktiskt gått bra.
Däremot är jag fortfarande fruktansvärt trött och lite yr dessutom.

Blir ledsen så fort det blir för mycket att tänka på, hjärnan kokar.
Känns som att det den klarar av att hantera är det mest grundläggande;
Äta, sova, prata och förflytta kroppen i långsam takt.

Bara den lilla anstängning jag gör just nu,trycka på tangenter och få ihop ord, gör att det bultar i skallen och jag blir extremt trött.

Men jag anar en viss positiv vändning och det känns fantastiskt.

Längtar ut idag, en promenad vore underbart, men det är uteslutet då till och med postlådan känns avlägsen.

En annan dag...

Imorgon är det en vecka sedan behandlingen, imorgon är det dessutom två veckor till nästa.
Finns massor med tid att hinna må bra kort sagt.

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

3 kommentarer:

  1. Härligt med en liten vändning - Nu bör det börja gå bättre och bättre - snart kommer du klara promenaden också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måste skryta med att jag har (fusk)dammsugit idag... :) Ett litet steg för människan, men ett enormt steg för mig just nu!

      Radera
  2. Härligt att det känns bättre och bättre. Dammsugning, det var inte illa! Kramar

    SvaraRadera