torsdag 13 september 2012

Kontrast - I annan bemärkelse

Dagen kantas av tråkigheter, en vän har förlorat sitt barn.
Vill inte ens försöka förstå hur ont det måste ta, värker i hjärtat bara av tanken.

Mitt i alla tankar och funderingar så ringer fantastiske Dr. J och meddelar att de har tittat på mina röntgenbilder och allt ser klockrent ut.

Vilken lättnad!

Så många känslor på en och samma gång, vill jubla över att allt ser så lovande ut för min egna framtid, men en klump i halsen hindrar mig.

Ingen förälder ska behöva överleva sitt barn, svårare än så är det bara inte.

Ni som stod honom nära, ni finns i mina tankar idag.

1 kommentar:

  1. Tack Jenny <3
    Jag har inga ord, vet inte vad jag ska säga..

    Du gör en jobbig resa själv, men du ska se att det kommer att gå bra för dig!
    Kramiz <3

    SvaraRadera