söndag 16 september 2012

Jag fixar det här

Gör en lista, gillar listor.
Listan består av saker jag ska ha med mig till Umeå, saker jag måste ha med och saker jag inte vill vara utan.

Försöker trycka undan nervositeten.
Så mycket nya ansikten, människor som man ska förlita sig på trots att man aldrig har träffats.

Men det kommer att gå bra.
Väskan packas i kväll och bilen rullar mot Umeå 07.00 imorgon bitti.

Om allt går som sig bör och hotellet erbjuder Internet, så kommer en uppdatering imorgon när allt lugnat ner sig lite.

Jag fixar det här.

3 kommentarer:

  1. JA ,DU fixar det här ,KRAM <3<3<3/ Ulle

    SvaraRadera
  2. Håller med Ulle! Det kommer att gå bra och jag kommer att tänka på dig! Positiva tankar räcker långt! Sköt om dig!
    /Ann

    SvaraRadera
  3. ABSOLUT Jenny du fixar detta....Kram skötom dig !

    SvaraRadera