måndag 17 september 2012

Dr. X ringde

Försöker reflektera över dagen, men det är svårt att greppa.
Bestämmer mig i alla fall att hur det än är så finns det bara ett alternativ och det är att vinna kampen.

Grundförutsättningarna har förändrats lite, men ändå inte, skit som skit eller?

Jag har cancer, jag ska sparka den i arslet och jag ska komma ut på andra sidan så mycket starkare.

Dr. X ringde och beklagade det som hänt, meddelande att det inte fanns några ursäkter och bekräftade att det utlåtande jag fått av Dr. Y här i Umeå är det korrekta...

Livet går vidare, jag lever vidare och som jag sagt så många gånger:

TACK till alla ni där ute, ni som följer mig här på bloggen och alla ni som finns mig närmast.

ALL KÄRLEK TILL ER!!

Imorgon väntar undersökning av skelettet och som det verkar perukprovning.

Vad tror ni, rött, långt och lockigt?

5 kommentarer:

  1. Bra att läkaren ringde dig och bad om ursäkt! Tror att du skulle passa i vilken hårfärg som helst!

    kram än en gång!

    SvaraRadera
  2. Du passar i allt! Bra att de ringde och bad om ursäkt! Kram

    SvaraRadera
  3. du är såååååååå snygg utan hår och det ända viktiga med en peruk är att du känner dig som du i den ( min moster brukar säga att hon har aldrig varit så snygg i håret som året med peruk :D )
    Ha det så bra som det går , tänker på dig stor Kram /Ulle

    SvaraRadera
  4. Du såg ju helt ok ut som skinhead också så vafan, skit i peruk om du int' orkar!

    Annars: sieze the opportunity och go banans! Skaffa 100 peruker! I alla möjliga former och färger! Kör 1 om da'n eller överaska alla och byt på lunchen! :D

    Rock on!

    /THE

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är för go... Vem vet, kanske dyker jag upp med en clownperuk på jobbet... :D

      Radera