lördag 29 september 2012

Reflektioner efter FEC nr1

Försöker ta till mig av den erfarenhet jag nu har efter första behandlingen,
lägga det på minnet tills nästa gång.

Känner att jag har svårt att få grepp om den senaste veckan, allt flyter ihop.

Det jag vet är att jag ska bunkra upp med biffnudlar, saftsoppa, cola och skorpor.

Och vila, vila, vila och vila.

Men det viktigaste jag lärt mig är nog att det kommer ett ljus efter mörkret och när det känns som tyngst ska jag försöka komma ihåg det.

Har för övrigt fått sår i munnen och blåsor på tungan, undra om det är straffet för att jag mådde så bra igår.
Dessutom gör det ont i skelettet.
En nästan brännande känsla men själen och hjärtat mår bra igen och det är så mycket värt.

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar