måndag 10 september 2012

Äntligen dags att komma igång

Ja men då kom då kallelsen, kände en viss lycka när jag såg kuvertet, äntligen dags att komma igång...
I kuvertet låg mer papper än jag kunnat räkna med och en massa information som jag försöker att smälta.

Det första jag ser är att jag är inbokad på patienthotellet, men vänta nu?
Varför?
Ska jag måsta stanna i Umeå?

Sen läser jag vidare och inser sakta men säkert att det kanske är det lättaste

17/9 09:30 Provtagning
17/9 10:00 Mugacsint (undersökning av hjärtat)
18/9 09:30 Skelettscint (undersökning av skelettet)
18/9 14:30 Läkarbesök
19/9 08:15 Sköterskebesök samt behandling

Suck...

Just nu känns det ganska skönt att det är några dagar bort, måste försöka få ihop i huvudet hur allt ska lösas praktiskt.

Bestämmer mig för att allt i alla fall på ett eller annat sätt kommer att ordna sig...

Fick för övrigt annat i posten också, två underbara mössor från Besagni Design, det var mkt roligare post...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar