måndag 31 december 2012

Lägger skiten bakom och ler mot allt nytt

Snart är 2012 över.
Aldrig någonsin har jag längtat så mkt efter att få ringa ut det gamla året.

Så mkt har gått fel under 2012, inte bara för mig.

Sjukdommar, död och elände från start till mål, 2013 kan väl omöjligt bli värre?

2013 ska bli mitt år och även ditt år.
Vårt år.
En chans att börja om på riktigt den här gången.

2012 har lärt mig mkt om mig själv.
Jag vet nu att man inte kan ta livet för givet, jag har lärt mig att allt det där som aldrig skulle hända mig, faktiskt kan hända.

2012, på yta och djup ett skitår men tittar jag på hur jag tvingats växa som människa, se mer på mig själv och lärt mig förstå hur skört livet är så var 2012 nog trots allt inte helt bortkastat.

2013 blir ett år med tillfrisknande, reflektion och beslutstaganden.
En nystart, ett år där jag får möjligheten att börja om, bygga upp mig själv från grunden med hjälp av mina nya kunskaper.

2013 är det dags att välja väg, hitta vad som är viktigast för mig, prioritera livet och kärleken.

Välkomnar 2013 och något säger mig att det kommer att bli ett fantastiskt år, för dig och för mig.

Möt varje dag med ett leende, dra lärdom av varje motgång, se på dig själv, prioritera det som ligger dig varmast om hjärtat och lev nu!

Ett riktigt gott nytt och lyckligt år önskar jag just dig!

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar