söndag 9 december 2012

Det här med sömn...

Det här går inte.

Mardrömmar i natt igen, inte riktigt lika otäcka som igår natt men tillräckligt för att väcka upp mig.

Har jag plötsligt fått en vildare fantasi eller har det med behandlngarna att göra? Någon som känner igen sig?

Ska jag inte få sova ordentligt kan jag lika gärna vara vaken...

Misstänker själv att det har med mitt totalt uppskruvade sinnelag att göra.
Tankar, funderingar, ide'er, virrvarr, kaos hela tiden. Kantat av ett, hysteriskt nykärsliknande lyckorus som mer eller mindre hållit i sig sedan i fredags.

(Några mindre humörexplosioner har inträffat, men har gått över fort)

Nu vill jag absolut inte att den positiva grundkänslan ska försvinna, men den tillsammans med en förvirrad Duracell-hjärna gör kroppen stressad och jag misstänker att det är där mardrömmarna gör entre'.

Fast jag vet inte, som vanligt, men vad det än beror på är situationen just nu påfrestande och i längden helt ohållbar.

Spelar ingen roll hur glad och sprallig jag känner mig, när jag samtidigt är så trött att jag bara vill gråta...

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar