tisdag 18 december 2012

Orkar inte ens bli ledsen längre

Fick snabbt svar från Onkologen idag,
tyvärr var det inget positiv besked jag fick.

De vita blodkropparna hade sjunkit från 3,7 till 1,7 sedan förra veckan
och ingen fattar vad som händer.
Möjligtvis var det Neulastan som hållit i sig länge och höll värdena uppe förra veckan,
för mina "normala värden" borde inte kunna bli så här låga.

Blir inte klok på det här,
orkar inte ens bli ledsen längre, blir bara förbannad.
Jag vill ju göra bort skiten nån gång.

Kommer att åka upp på lasarettet imorgon för att ta nya prover,
får svar under dagen och om det svängt uppåt så
kommer jag att åka ner till Umeå imorgon eftermiddag.
Stannar sedan i Umeå för behandling på torsdag.

Att det från idag till imorgon ska ha svängt så mycket
är jag ärligt talat väldigt skeptisk till,
men man vet ju aldrig.

Hoppas kan man ju alltid,
även om det inte hjälpt mig så mycket på min resa än så länge...

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

4 kommentarer:

  1. STOR KRAM och håller tummar och tår som alltid /Ulle

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ulle... Håll hårt hårt hårt!! :)

      Radera
  2. Fy vad ledsen jag blir för din skull...ja faktiskt lite förbannad också!! Varför kan det aldrig vara enkelt på din resa. Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du, jag vet inte. Lagen om allts jävlighet antar jag. Behöver medvind nu...

      Radera