tisdag 1 januari 2013

Börjar ju bra det här

Skulle vilja göra en lista med gnäll som skulle kunna räcka
i all oändlighet.


  • Småsår i munnen
  • Känns som jag bränt mig på tungan
  • Biter mig i kinderna hela tiden pga av såren och svullnaderna
  • Blåsor
  • Törstig, men svårt att dricka
  • Måste överkrydda maten för att känna nån smak
  • Överkryddar maten och blir ännu mera törstig
  • Ont i skinnet
  • Värk i leder
  • Ont i armarna
  • Neulastasprängande värk i höfter/bäcken/lårben
  • Kliar i hårbotten
  • Trött, sjuuuukt trött
  • Överskottsenergi
  • Gör av med överskottsenergi, blir ännu tröttare
  • Ont i huvudet
  • Magen orolig
  • Gnällig
  • Sa jag att jag är trött
  • osv osv osv
Gott nytt år föresten!

Tar den här dagen för vad den är, hoppas på att få må bättre imorgon eller kanske dagen efter det.
En dag i taget, små, små steg mot ett hälsosamt och underbart 2013...

Lägger mig i soffan, försöker umgås med familjen efter bästa förmåga, njuter i alla fall av att få ha dom nära,
även om jag kan förstå om min negativa utstrålning idag inte är så tilltalande.

För varje dag

För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

2 kommentarer:

  1. Det är bara att ta det för vad det är. Gott nytt 2013 på dig. //Junker

    SvaraRadera
  2. Klaga på du Jenny. Med all rätt. Och bättre kommer det att bli. Gott nytt år på dig. Kram Lena D

    SvaraRadera