torsdag 6 december 2012

Magen är in och ut

Sovit bra i natt.
Känner mig därför mycket piggare än igår...

Men magen... magen gör mig tokig!

Visserligen passerar det rätt håll nu, men behöver knappt känna lukten av mat
så är det bara att springa på dass.

Skitkul läsning, jag vet, men det är sanningen...

"Neulasta-värken" har dessutom gett sig till känna ordentligt och jag vågar
inte proppa i mig värktabletter då magen förmodligen inte blir mindre upprörd av det.
Så magen spökar och kroppen spränger.

Men förutom det, så måste jag säga att det känns som att det kan bli en bra dag ändå.

Hur nu det går ihop...

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

2 kommentarer:

  1. med din otroligt positiva inställning trots allt så blir det en super dag KRAM /Ulle

    SvaraRadera
  2. Svar: Ja, verkligen! Jag tänker lite som så att om man nu tar sig genom det här, vilket man ska så är det livet innan cancern och livet efter cancern som man kommer tänka på.
    Man blir som pånyttfödd.

    Vad jobbigt det låter med att magen är upp och ner. Hoppas det blir bättre!

    SvaraRadera