måndag 17 december 2012

O-aj-aj-aj...

Dom ville inte stick hål på blåsan på grund av infektionsrisken. 
Däremot fick jag en "extrahud", kompresser, bandage och en stödstrumpa. 

Fick även order om att undvika stötar och kokande vatten.

Skulle låta bandaget sitta ett par dagar, men överväger 
att låta dom titta på det när/om jag åker till Umeå på onsdag.

Vilken tur att jag både bakat och tillverkat godis klart för den här julen,
känner att med min tur sista veckan bör jag undvika allt som med lite klantighet kan bli farligt...



För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre


2 kommentarer:

  1. Du överdrev då inte...ruggigt stor tingest på handen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Överdriver aldrig.... Tror dessutom att den vuxit till sig mer under dagen. Väntar mig ett *popp* när som helst... :O

      Radera