fredag 14 december 2012

Frågorna jag inte ställer

Tänkt och grubblat ganska mycket på sista tiden och här kommer en lista på
saker jag funderar över, men inte frågar då jag vet inte om jag vill höra svaren...

  • Hur ser prognoserna ut för trippelnegativ bröstcancer?
  • Hur stor är risken för återfall?
  • Blir risken för återfall mindre med åren?
  • Hade det sett annars ut om jag hittat knölen tidigare?
  • Hur länge kan jag ha burit på skiten?
  • Kunde jag gjort något för att undvika?
  • Kan jag göra något för att undvika återfall?
  • Finns det någon ärftlighet?
  • Behöver jag oroa mig för mina barn?
  • Kommer jag att dö nu?
Jag vet att jag borde ställa frågorna, ta svaren för vad det är och gå vidare.
Sluta fundera helt enkelt, men jag är nog mest rädd att svaren jag får, ska ge mig ännu mer att fundera över...

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

1 kommentar:

  1. Förstår att frågorna vill bli oställda Jenny. Det är stora frågor. Hoppas du får en fin dag idag. Kram Lena D

    SvaraRadera