fredag 7 december 2012

Supercalifragilisticexpialidocious

Är en sån där fantastiskt överdrivet underbart härlig dag idag.
Vet inte vad jag ska göra av mig själv.
Går omkring med ett fånigt leende och tycker att allt är toppen.

Magen kivas, Neulasta-värken är på topp, men idag, kunde jag inte bry mig mindre.

Älskar när jag får vakna på rätt sida, känner mig inspirerad och motiverad
och jag har tänkt njuta till max av härligheten.

Pysslar, dansar runt (läs: haltar omkring lite fånigt) och lyssnar på julmusik.
Tanken slog mig att jag kanske skulle städa lite,
men ÄNTLIGEN har jag lärt mig på riktigt. att bara för att det känns bra i själen,
så är jag ingen superhjälte.

Så jag känner lugnet i stället, gör det som känns trevligt och mår bra helt enkelt.

Måste för övrigt tillägga att jag igår bestämde mig för något,
en sak som jag aldrig trodde att jag tänkt genomföra.
Men på ett eller annat sätt, när jag är fri från cancern och alla skitbehandlingar,
då ska jag ta körkort...
Det är dags nu, det är så mkt som det är dags för nu....

Känslan är på topp!

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar