fredag 10 augusti 2012

Så mkt kärlek



Kram på dig... ♥
kram
Kram!
♥ varma kramar från mig till dig ♥
Pissliv......men det här ska du fixa vännen. En dag i taget !
Oj :( Kram!! ♥
Svårt att hitta ord som styrker och hjälper men du finns i mina tankar och alla andras tankar så med allas styrka och med DIN styrka fixar du detta! Kram!!!
Åh skit också. Kram på dig.
Men vafan! Hoppas nu allt går åt rätt håll fr.o.m. nu åtminstone
kram
Livet är verkligen INTE rättvist! Kram från oss ♥
Men va? Håller alla tummar jag kan för dig:) och är du lika som den Jenny jag gick skola med fixar du detta:) är de nån som kan är de du!!!:)
Oj, chockerande. Vet inte vad jag ska skriva, måste kännas fruktansvärt. Men du kommer att klara det, forskningen på bröstcancer har gjort enorma steg i rätt riktning, du kommer att bli frisk. Stor kram på dig Jenny!
Kram på dig
♥ Stor kram till dig ♥
jag fortsätter hålla tummarna för dig kram
Kram!
Kram på dig ♥♥
Tänker på dig många kramar
Tänker på dig. Många kramar till du
Bamsekram!

kram på dig.
Många kramar från oss på 3:an.
Många många kramar till dig!!! ♥

Kram på dig.... Tänker på dig!!
Tänker på er allihop. *kram*
kram
Kram, tänker på er ♥
Styrkekramar! Tillsammans med din fantastiska familj klarar du det här, det vet jag!
Kram ♥
 ‎:( Kramar
 Fy vad hemskt! Säg till om det är nåt vi kan hjälpa till med! Kraaaa 
Sänder styrketankar från oss på *******
Puss på dig, kmr gå Awesome :-)
FUCK CANCER!
‎:( Kramizar
Styrkekram ♥
 ‎:-( Tänker på dig/er. Varit i samma "tummhållar" sits, men med en mer tursam diagnos. Men jag minns känslan fram till dess och kan bara gissa hur du känner nu. Styrkekr 
Styrkekramar till dig! Tänker på dig!
Håller med verkligen orättvist, stort stöd finns på ****** dit kan du alltid komma på kaffe, stora kramar.
Du klarar detta, många kramar.
Massor massor Massor av styrkekramar ♥ Men du fixar det här!!
‎:( Kram!
Nämen va faan! Upp till kamp gumman, du kommer bli frisk! Och styrkekramen på dig, 
‎:/ Kram..
Styrkekramar ♥ tur att du har en sån fin familj som kan stötta dig! Tänker på er!
Kram, kram, kram - ♥
Verkligen orättvist och jättetråkigt! Men nu är det jävlar anamma som gäller! Många kramar till dig.
Kramar till dig! Förstår att det känns jobbigt och svårt men du har rätt inställning. En dag i sänder. Sköt om dig
‎*kram*
Men Jenny, vad händer? Så mycket orättvist. Stor kram till dig och tummarna håller jag hårt för dig.
Fan ta denna sjukdom. Sänder dig all styrka från djupet av mitt hjärta
Vaffan :( Vore världen rättivs skulle sånt här absolut inte hända dig....
‎:-(
Styrkekram ♥ Ps. Hör av dig/ er om vi kan hjälpa på nåt sätt!
Kram ♥ ♥ ♥
Kram på dej!
Skit cancer!! Stor kram till dig
‎:-(:-(:-(Kram
Livet är så orättvist!! Många Styrkekramar till dig och din familj!
kommer att hålla mina tummar för dig tills det är över♥
Mantrat lyder: levahärochnu!
BAOTAKRAM från mej
Älskar dej Systra mi ♥♥
Läser detta först nu... Damn... Fy fasen :-( håller tummar och tår för att du snabbt blir frisk igen!
kram på dig från både mig och *****.

2 kommentarer:

  1. Många i din ringhörna :) So am i :) /LG

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, känns helt fantastiskt med allt stöd

      Radera