tisdag 28 augusti 2012

Drottningen av Småätarna

Efter många om och men, bestämde jag mig för att maila mottagningen...
Borde ju få svar nån gång var min tanke och visst fick jag svar, både på mail och via telefon.

Återigen var jag välkommen dit och jag fick tid redan idag.

Lättad cyklade jag dit och fick svar på mina funderingar.
Dr. J tyckte vi skulle dränera lite, visserligen var det inte mkt vätska, dryga decilitern, men det var skönt att bli av med det i alla fall.

Den stramande känslan jag har, beror mkt på läkningen och att jag återigen har för LITE underhudsfett(!?!?)
Det blir en irritation under huden.
Under tiden jag försökte övertala Dr. J om att jag faktiskt äter, så vrålade magen och vi kunde inte annat än att skratta...
Men jag lovar, jag äter, jag är Drottningen av Småätarna nu när jag bara är hemma hela dagarna.

Problemen jag har på insidan armen, beror även det på läkningen efter lymfoperationen.

Så allt var egentligen normalt och det känns extremt skönt att höra.

Som bonus plockade han bort ett självupplösande stygn från venporten, som inte löst upp sig.
Var risk för inflammation, så det var ju skönt att få plocka det i tid.

Så återigen, snabbt och trevligt mottagande och jag känner mig mkt lugnare, två tummar upp!

Problemet med telefonerna i morse hade tydligen berott på datastrul och drabbat hela Västerbotten, kort sagt, ingen anledning att älta mer över den biten. 

1 kommentar:

  1. Skönt att du fick hjälp och förklaringar på att allt var normalt efter operationen.

    Sköt om dig! Kram Ann

    SvaraRadera