tisdag 14 augusti 2012

Så gick det idag

Mår lite bättre efter dräneringen, fast kanske är det inte så konstigt att man blir trött och grinig när det gör konstant ont.

För den som vill veta så hittade dom nästan 2,5 dl goggamoj där inne.

Allt såg för övrigt bra ut, så pass bra att jag fick tid redan på torsdag för att ta bort agrafferna, var egentligen inbokat till den 20/8.
Så det är ju om något ett steg i rätt riktning.

Dagens lite roliga var när Dr. J påpekade att jag har för lite underhudsfett (jasså, jag som känner mig underhudsfettsberikad)
Anledningen till det uttalandet var att venporten irriterat och det kan helt enkelt bero på att den inte har nått att gosa med, lite "hårt mot hårt" så att säga...

Men men, efter ännu en heldag själv med ungarna, lasarettsbesök och en tur in på lekterapin, så är batterierna slut och jag tror jag tillbringar resten av dagen i soffan, alternativt med en pensel i handen

1 kommentar:

  1. Nu skrämmer vi goggamoj och det onda bu! Jag tycker det där var ett underbart ord: Underhudsfettsberikad! Hahaha, ska jag säga nästa gång jag känner mig tjock! Vila nu med en väldig fart, rakt ner i soffhörnan och ta en lugn kväll. Ladda batterierna för en fin morgondag och jag hoppas på bättre sömn och smärtfrihet! :)

    SvaraRadera