torsdag 16 augusti 2012

Känner mig befriad

Spenderat en hel del tid framför spegeln nu på morgonen, tagit en sista titt på de 34 agrafferna som prytt min kropp den sista veckan.
Idag har jag fått dom bort plockade och jag kan lova att jag kommer inte att sakna dom.

Vilken känsla det var att sätta sig upp på britsen utan att det gjorde ont precis överallt, det har slitit, dragit nypts och varit irriterande. Och framför allt har jag varit rädd att jag skulle fastna i dom.
Nu är dom borta och visst finns en del av det onda kvar och vänsterarmen är begränsad i sin rörlighet, men skillnaden är enorm.

Känner mig som en ny människa.

Sen var Dr. J naturligtvis tvungen att dränera igen, inte det jag uppskattar mest i hela världen, men det ska göras.  Ytterligare 2,5 dl äckelpäckel blev jag av med och jag hoppas verkligen att det ska ge med sig nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar