tisdag 14 augusti 2012

Pissnatt

Sovit som en kratta då både känsel och "bröst" börjar komma tillbaka.
Det är en blandad känsla,det bränner, sticker och spänner.
Känns ungefär som att huden slits från kroppen samtidigt som någon gör "tusen nålar" på mig och bränner mig sporadiskt med en cigarett....

Känner mig mer död än levande...

Blir ytterligare dränering idag, ser verkligen (inte) fram emot det, hade tillräckligt ont efter i söndags och då var huden fortfarande avdomnad.

Fan!

Idag är det inte kul att vara jag och jag skulle nog allra helst vilja dra täcket över huvudet...

3 kommentarer:

  1. Hej Jenny. Fan vad du är duktig. Jag beundra dig att du delar med dig av dina tankar och ditt liv. Förstår att det är piss och räka just nu. Orättvist helt enkelt. Hoppas dagen blir lite bättre än du tänker.
    Kram från Lena Degerman

    SvaraRadera
  2. Ajajaj, vad jobbigt! Jag tycker den däringa Jenny-Plågaren ska sluta upp med tusen nålar och cigarettbränningen! Jag kommer och "bonkar" till han med en ångvält! >E (Arg gubbe) Å förresten så är John Blund här så inatt skickar jag honom till dig. Han är blå, ifall du skulle ha svårt att känna igen honom! ;) Kram / Natta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter läskigt med gubbar med blå kläder i sängkammaren. Men jag spanar efter honom och hoppas han hittar hit. :-)

      Radera