tisdag 22 januari 2013

Lätt att vara efterklok

Blev så arg på mig själv idag.
Först för att jag bara sitter inne och tittar ut på den fantastiska solen.
Så då bestämde jag mig för att gå och möta barnen.

Nu är det ingen lång promemad vi pratar om, blev väl totalt 30 minuter.

Sen blev jag arg på mig själv för att jag gav mig ut...
Halvvägs hem så var all energi slut och sen har det bara gått utför.

Visst, det känns bra att fått röra på mig lite.
Men den där energin jag skulle spara för att orka umgås med familjen hade varit trevligare.

Så nu är jag trött, orkeslös, benen värker och dessutom arg på mig själv för att jag inte tänker...

Men det kunde ju ha gått bra...

Imorgon sätter jag mig på bron istället om suget efter luft och sol blir för stort.


För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar