måndag 14 januari 2013

Det svänger

Det är ju tur att saker kan ändras från en dag till en annan.

Som humör till exempel.

Gårdagen var katastrof, allt som kunde gå fel, gick fel och att få lägga sig för kvällen var nog det bästa på hela dagen.

Vaknade skeptisk, barn med ond magar, dock inget kräk men det kändes ju inte lovande.

Men ju längre in på dan vi kom dessto bättre har det känts och imorgon är nog hela gänget redo för den vanliga vardagen.

Imorgon ja, imorgon är det åter dags för provtagning.
Första med Taxoteren, spännande att se vad som hänt med blodkropparna av detta märkliga medel.

Känns däremot inte som att jag är redo för behandling.
Vill ju naturligtvis göra bort skiten men då jag fortfarande är väldigt trött misstänker jag, att allt inte står rätt till.

Har ju i och för sig haft fel så många gånger förut så att ens spekulera är väl inte lönt. Men det är svårt att låta bli...

Känner mig för övrigt rätt besviken att jag inte orkat ta mig för att kolla upp vad det skulle kosta att göra kopior av mina tavlor.
Kul däremot att endel visat intresse för att köpa.
Får ta tag i det lite längre fram helt enkelt...

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar