måndag 4 mars 2013

Våga fråga

Känns lite märkligt att det plötsligt känns så bra,
jag menar, Mr C är ju trots allt tillbaka, även om lite "lokalt"

Men strunt samma, gläds över det faktum att det inte var mer i alla fall.

Bannar dessutom mig själv lite för att jag är så dålig på att fråga,
Dr Y nämnde ju att han inte vill sätta in cellgifter för återfallet.
Men han har ju tidigare pratat om att jag ska få den sista Taxoteren.

Så kan det kanske vara så att jag ska få den sista Taxen och sen dra
igång med strålningen?

Vet du vad?
Det känns som att det inte spelar någon roll just nu.
Jag lär ju om inte annat upptäcka när kallelsen kommer...

Oförskämt glad just nu, trots det förbaskade återfallet.

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

1 kommentar:

  1. Bra tänkt.. bättre att inte ta ut något i förskott....att oroa sig tär bara på energin. Jag tror du kommit till en punkt där du hanterar situationen på ett annat sätt. Stor kram till dig

    SvaraRadera