lördag 18 maj 2013

Hur mås det?

Lite körig mage, otrevliga sporadiska hugg i mellangärdet,
rethosta och lite obehagliga andningsstörningar.
Känns som att jag hickar med lungan.

Åsså är jag trött.

Andningen hoppas jag rättar till sig annars blir det
ett samtal på lasarettet.
Det övriga beror eventuellt på Xelodan eller den stökiga veckan.

Men utöver defekterna, så mår jag bra...
Iallafall så länge jag håller snigelfart,
minsta lilla tempoökning så kraschar jag.

Lyssna på kroppen!!
Lyssna väldigt noga på kroppen!

Mitt nya, kanske livsviktiga mantra.

För övrigt så svider Fragmin-sprutan nått så fruktansvärt
och efterlämnar ömma små fläckar på magen.
Innan alla 90 är tagna lär hela magen vara öm...

Har jag nämnt förresten att jag ska få börja gå och prata av mig lite?
DrX skulle ordna med det och jag tror det kan hjälpa mig på många sätt.

Hoppas jag...

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

1 kommentar:

  1. Jag vet vad du går igenom. Tänker på dig...Jag tänker på alla som har denna hemska sjukdom
    Kram Jonas

    SvaraRadera