fredag 30 november 2012

Sista Fec - dag två

Mår halvruttet idag.
Trots att jag trillat i mig alla piller, så känns det som att magen centrifugerar på max.

Känner mig dock inte trött, så har inte haft ro att sova som igår.

Sitter i stället och stirrar på barnens önskelistor, försöker hitta bra alternativ.
Internet är ju toppen på så sätt att det mesta går ju faktiskt att beställa,
för upplagd att springa runt på stan, det är jag då absolut inte.

Vill bara att den här julen ska bli en så vanlig jul som det bara är möjligt,
men med en behandling, förhoppningsvis den 19/12, får vi väl se hur normalt det nu kan bli.

Försöker att inte fundera så mkt på det.
Jag vet ju inte hur jag kommer att reagera på  kommande behandlingar
och blir det nu som det blivit hittills, så är det minst en vecka extra innan det blir nån
behandling över huvudtaget.

Försöker ta en dag i taget, börjar med den här...

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar