söndag 25 november 2012

Funderar lite...

Jag vet att jag är allt annat än ensam där ute.
Däremot har jag ingen aning om hur många det är som besöker mig
som har gått igenom, eller går igenom samma sak, eller liknande för den delen.

Kanske finns det någon av er som, precis som jag bloggar/bloggat om resan.
Har lagt upp en sida på Facebook, CancerBloggar, som ett försök att samla
bloggare i samma situation.

Tanken är att man gillar sidan och sedan länkar där till sin blogg när man skrivit något nytt.
Alla som då gillar sidan, får uppdateringen i Facebooks nyhetsflöde.

Lägger upp detta på prov för att se hur det går.

Alla är välkomna att gilla sidan för att läsa eller/och dela med sig av sina bloggar i ämnet.

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar