tisdag 13 november 2012

Bröstutprovning

Då hade jag äntligen tagit tjuren vid hornen och kontaktat kirurgmottagningen.

Skulle väl egentligen gjort det för en dryg månad sedan men har dragit ut på det, varit lite rädd att möta på Dr X.
Det är jag inte längre.

Så nu väntar jag på att bli kontaktad för tidsbokning av bröstutprovning...
Kan man säga så, bröstutprovning?

Den provisoriska bomullstissen jag hatade från början, ska nu få läggas på hyllan.
Fast nu har jag ju vant mig vid den, så vi får väl se vad jag tycker om den nya.

Har för övrigt landat lite sedan besvikelsen igår.
Kan ju tyvärr inte göra så mkt åt det.
Men jag kan inte låta bli att fundera hur mkt det påverkar slutresultatet av behandlingen.

Inte alls, säger Dr Y, men om det blir vecka efter vecka utan behandling så känns det som att det ändå måste göra det på nått sätt.

Men men, kan inte annat än att lita på att dom vet vad dom gör och att dom gör sitt bästa.

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar