måndag 26 november 2012

Sidan blir en grupp

Angående gårdagens inlägg om en sida på Facebook...

Har tänkt om och lagt upp en grupp istället Cancerbloggar .
Anledningen är enkel, i en grupp får alla lika mkt utrymme, på en sida så hamnar mina inlägg i loggen och andras hamnar under "inlägg av andra"
Bloggar du i ämnet cancer, som drabbad eller närstående eller är du bara nyfiken och vill läsa vad andra skriver?

Alla är välkomna!

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

3 kommentarer:

  1. tyvärr är inte alla välkomna eftersom det krävs tyvärr facebook konto :( men jag förstår idén.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du hade föredragit Google förstår jag... ;) Funkar det så hoppas jag kunna utveckla det till ett mer "neutralt" forum.

      Radera
  2. Jag litar på att du fortsätter ditt bloggande...kan ju inte lita på att springa på dig på kvantum de få gånger jag är där :)

    SvaraRadera