fredag 15 februari 2013

Upp, upp och iväg...

Vaknade på helt fel sida i morse
men hör och häpna, det rättade till sig till slut.

Känns som att det inte är ofta jag kan stoltsera med att humöret är på topp
men just idag är det faktiskt det.
Eller just nu i alla fall...

Imorgon vankas det middag på Allstar och sen Melodifestival.
En helkväll med världens bästa tjejer och det känns verkligen som att vi förtjänar det.

Så ikväll vilar vi upp oss och laddar "mellobatterierna" med en lugn hemmafredag.
Fast håret måste tvättas...

Kom på att jag nu faktiskt kan komma undan med ursäkten
"Jag kan inte, måste tvätta håret"
För att tvätta min långa peruk och sen vänta ut att den torkat för att försöka reda ut den,
är ett evighetsprojekt.

Nu ska jag bara bestämma mig vilken av perukerna jag ska ha imorgon, kanske lika bra att tvätta alla tre.
Fördelen med peruk, kan välja imorgon utefter vilket humör jag är på ...



För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar