lördag 23 februari 2013

Underbara ungar

Den här dagen, för elva år sedan, föddes två underbara tjejer.

Klockan 14:29 och 14:35 såg de dagens ljus för första gången
och känslan över det första mötet går fortfarande inte att beskriva.

Den enorma kärleken jag kände är så mycket större än någonting
jag tidigare känt.

Tiden går alldeles för fort och visst önskar jag ibland att man kunde få
stanna tiden, bara för en stund och njuta över det rådande ögonblicket.

Elva år av kärlek och förundran, glädje, skratt och tårar.
Ingen dag är utan nya överraskningar och jag upphör aldrig att förvånas.

Älskade, älskade ungar, vad vore livet utan er?

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

5 kommentarer:

  1. Grattis till dina töser! Läser varje inlägg men är lite dålig på att kommentera =(. Styrkekramar till dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Man behöver inte kommentera. Jag är glad bara över att någon vill läsa... Kram!

      Radera
  2. Ett STORT grattis från mig. Jag är en trogen läsare, dock oerhört dålig på att lämna något avtryck.

    SvaraRadera
  3. underbara stor tjejer jag önskar också att jag kunde stanna tiden och njuta ibland för det känns inte som 11år sedan brudarna låg och höll upp huvudet på mattan och tittade på alla bebbar i föräldragruppen , runda söta Leo låg och kämpade men lyckades inte få upp sitt huvudet ;D .Tiden går fort men vi får ju njuta av varje dag, brukar säga till Leo att han är en också en superbra medicin som gör att jag kämpar mig upp ur sängen. Hälsa tjejerna och ha en bra vecka vi håller tummar och tår /Ulle

    SvaraRadera