söndag 24 februari 2013

Imorgon gäller det...

Nervös och orolig,
fundersam och samtidigt känns det så skönt att det äntligen är dags.

08:45 blir det provtagning i Umeå,
09:15 får jag träffa Dr Y.

Förhoppningsvis får jag klarhet i hur han tänkte angående sista cyton.
Förhoppningsvis får jag en plan gällande kommande strålning.
Och förhoppningsvis kommer han fram till att knölarna på halsen är helt ofarliga...

Blir att försöka göra en tidig kväll så att jag känner mig hyfsat pigg imorgon
och så att jag inte försover mig...

Håll en tumme att jag får sova i natt och att morgondagen blir positiv...

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

12 kommentarer:

  1. Vi på 3:an håller tummarna! /Lotta

    SvaraRadera
  2. håller tummar och tår för både natten och morgondagen / Ulle

    SvaraRadera
  3. Hej Jenny, hittade just till din blogg... Jag har samma typ av BC som dig och fick beskedet ungefär samtidigt. Vi får kämpa tillsammans! Kommer följa dig! //

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt går bra i Umeå ska hålla tummar och tår för dig

    SvaraRadera
  5. Kommer att tänka på dej gumman,, önskar att du sover sött sen länge. Nattkram på dej ♡♥♡♥

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna så hårt jag kan för dig!!

    SvaraRadera