tisdag 12 februari 2013

Nä men slipp då!!

Hade väl inte förväntat mig några underverk
men att det inte ökat mer än med 0,1 sedan förra veckan var väl bara fånigt.

De vita blodkropparna låg nu på 1,7 och återigen fick jag
tusen frågor om hur jag mår och om jag haft någon feber...

Så ingen behandling imorgon heller.
Däremot ville de att jag ska ta nya prover imorgon igen,
inte för att jag tror att det kan ha hänt så stora underverk på ett dygn.

Ledsen, arg, besviken och inte alls överraskad.

Det är inte tänkt att jag ska bli klar helt enkelt.

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

1 kommentar:

  1. NEJ jag som höll tummar och tår att det skulle bli i veckan <3 försök nu ha det så bra som det går och ladda för tjejmys på mello <3 <3 <3 <3 <3 /Ulle

    SvaraRadera