fredag 1 februari 2013

Åsså något helt annat

Finns det något värre än att prova kläder?

Har inte ens fått mig in på stan ännu och har redan ångest för att gå in i provhytten.
Största problemet jag har, är att jag är större nertill än upptill, vilket gör att om jag som idag, ska försöka hitta mig en klänning.
Så är det antingen så tajt över rumpan att varje liten skavank syns eller som ett tält upptill.

Visserligen har de olika kroppshalvorna börja komma ikapp varandra, men det känns som att bakdelen har ett försprång.

Gillar inte att prova kläder, gillar inte heller de här envisa kilona jag lagt på mig.
Men jag tror jag stannat av i alla fall men vågar inte väga mig...
Har jag stannat är det ju bättre än att gå upp mer i alla fall men det faktum att Dr Y sa att det inte ovanligt med en viktuppgång på 10-15 bara av Taxoteren, så känner jag mig inte på den säkra sidan.

Nåja, prova kläder ska jag oavsett om jag vill det eller inte, för den 16 februari ska jag och ungarna på Melodifestival och mjukbyxor känns inte som ett alternativ...



För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar