fredag 21 juni 2013

Trevlig Midsommar

Önskar jag orkade skriva oftare eller rättare sagt,
önskar jag slapp alla piller som gör att jag inte får ihop orden.

Tänkte i alla fall berätta att röntgen av lungorna gick bra.
Läget är oförändrat, vilket innebär att lite vätska finns kvar
men att det i alla fall inte blir mer.
Att det inte ökar i volym är et tecken på att Xelodan fungerar
och det gillar vi.

Har i allmänhet fortfarande mycket värk,  hoppas att det snart ska
ge med sig men fram tills den gör det är det bara att försöka uthärda.
Men jag längtar otroligt efter någon form av smärtfritt normalläge.

Sen hände något igår,  som var så enormt häftigt men jag får nog återkomma
angående det för jag vet inte alls hur jag med ord ska beskriva det.

Men TACK till alla er som var inblandade!

Trevlig midsommar på er alla, hoppas dagen bjuder på sol,
sällskap,  god mat och en massa kärlek.

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

3 kommentarer:

  1. Skönt att höra att rtg gick bra :)
    Önskar dig och din familj en skön midsommar!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du fick en fin midsommar!

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att röntgen var bara. Hoppas midsommar varit bra. Kram

    SvaraRadera