tisdag 4 juni 2013

Formsvacka

Orkar inte, vill inte, kan inte.
Energin är obefintlig.
Vet inte om det är så här jag ska må under Xeloda-uppehållen
eller om skit är det nya normal.

Lyckats avboka en del tider nu i veckan.
Skulle egentligen ta prover imorgon och upp på kirurgen på fredag.
Men då jag ska till Umeå på måndag om samma sak,
så behövdes inte veckans tider, skönt!

Var till kurator G igår, hon frågar, jag pratar och gråter.
Det är som att allt blir så ledsamt och sorgligt när jag sätter mig i stolen.
Men det är alltid skönt att få gråta en skvätt.

Orkar inte skriva mer,
känner mig tom och omotiverad.
Saknar energi...

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

1 kommentar:

  1. Så fruktansvärt att må så dåligt. Fyyy tusan alltså! Önskar man kunde göra något. Fuck den jävla cancern. Du är fantastisk och hoppas du aldrig ger upp utan kämpar, kämpar och kämpar. Tänker på dig. Kram från Maria

    SvaraRadera