måndag 10 juni 2013

Fattar mig kort

Varit i umeå idag, fick veta att:

* Vätskan i lungsäcken innehöll MrC
(Förbannade jävla piss så less jag blir)
* Inga tumören syntes till, så det är ju i alla fall bra.

* Kommer få 3×2 veckor Xeloda sen utvärdering
* Blir ingen PETct då cyton påverkar bilderna.

* Sjukskriven två månader till men vem vågar hoppas
på jobb i september?

Arg, less, ledsen, undrar varför?
Varför kan inte MrC bara låta mig vara?

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

4 kommentarer:

  1. Stor kram blir så ledsen när jag läser för FAN FAN FAN nu måste ju MrC lämna dig ifred /Ulle

    SvaraRadera
  2. Jävla helvete :( C skulle ha stryk.
    Kämpa på!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Fy FAN Jenny. Hoppas verkligen att du orkar att ta detta skitbesked och kämpa på mot Mr C nu. Tänker på dig och din familj och håller alla tummar jag har för att du ska få bra besked vid nästa kontroll! Kram C

    SvaraRadera
  4. Jävla skit !!!! Men det SKA bli bättre. Det VET jag att det blir. Alla kramar till dig ♥♥♥

    SvaraRadera