lördag 8 juni 2013

Färdigdränerat?

Hemma sedan igår.
Mår bättre än efter förra dräneringen.
Kan bero på många saker,
men en av dom är nog det faktum att jag fått piller som hjälper.

Visserligen gör det svinont så fort dom klingar av,
visserligen så blir jag trött och lite "borta" av dom,
visserligen har de helt bromsat upp magen.

Men dom hjälper, bara det att jag kan sova rätt normalt är så mycket värt.

Har börjat om med Xelodan igen,
synd att min pillerfria vecka skulle förstöras
på det här viset,  men som vanligt får jag inte bestämma.

Fick föresten med mig ett rör hem som jag ska blåsa i för att träna lungan.
Den har visst "klibbat" ihop sig lite efter allt detta och
då ska det visst hjälpa att andas i ett rör
Känns superfånigt men hjälper det så.

På måndag väntar en tur ner till Umeå och DrY,
se om han har något nytt att säga.
Höra om han har någon plan.
Hoppas kan man ju.

För varje dag
För varje andetag
Ska allt bli
bättre och bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar