onsdag 10 augusti 2011

Nu är jag less...

Somnade visserligen hyfsat snabbt igår, men är jag piggare idag för det? *pft*
Knappast!

Blir några stora koppar svart kaffe för att få igång hjärnan, sen får väl kroppen orka bäst den vill.

Misstänker för övrigt att jag inte gick vidare efter intervjun förra veckan, tycker att jag borde hört något vid det här laget. Fast dom har ju iofs varit duktiga på att kontakta gällande ATT man gått vidare, så jag hoppas på klara besked även denna gång.

Satt och tittade lite på platsbanken igår och det finns verkligen INGA jobb att söka, borde kanske bege mig ut, men jag vet ju inte riktigt vart jag är på väg så det blir lite knepigt.
Jag vet vad jag INTE vill göra, vilket gör att jag vet vilka arbetsgivare jag inte tänker kontakta. Men det känns som att det inte finns så många kvar sen, för det är ju inte direkt så att jag kan klampa inte på lasarettet och fråga om de behöver hjärnkirurger...

Det gäller att hålla sig positiv nu, det ordnar sig säkert, men just nu känns det måttligt kaotiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar