onsdag 7 mars 2012

Issues

Det är egentligen märkligt att man kan känna sig både stark och svag på samma gång.

Jag är otroligt trygg i mig själv, fast jag har svårt att tro på mig själv.
Jag är nöjd med mig själv, men frågar mig ändå vad andra tycker om mig.
Jag vet att jag kan, men vill ändå säkerställa med andra.

Jag känner mig som en del av något, men ändå så utanför.

Ja, jag vet. Jag har issues.

Skulle behöva en motivator, någon som sparkar mig i arslet, dunkar mig i ryggen och samtidigt håller mig nere på jorden.

Jag är trött just nu, så trött, så slut som människa, men samtidigt så lycklig.

Jag trivs så bra med vart jag är i livet, känner att jag presterar, fast ändå att jag inte räcker till.

Det här är alldeles för komplicerat för mig, det är bara att inse...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar